07/06/2016
Nu er der noget, som jeg ikke kan vente med at dele med jer :)
Kender I det, når alt går op i en højere enhed? Når alle brikker falder på plads og danne det, som man har ledt efter? Ja?
Sådan har jeg det med det billede fra i dag! Det er den absolutte perle i al den tid med min hundefotografering!
Mange fotografer stræber efter eller drømmer om at fortale en historier med deres billeder. Prisværdigt!
Det prøver jeg også at gøre med mine billeder :) Nogle gange lykkedes det lidt bedre, nogle gange lidt mindre godt. Men denne gang!
Der er så mange historier (eller en stor historie), som jeg kan fortale ud af det eneste billede! Både om voksne hundes forhold til hinanden, hvor de bor, deres forhold til den hund, som har fået hvalpe, til selve hvalpe osv.
Ja, selv den lille, glemt gummibold i baggrunden til venstre, fortaler sin lille historie.
Kan I også se det? :)
Jeg priser mig lykkelig over for at kunne være med i den historie, fange øjeblikket med kameraet, og selvfølgelig også over for vores talentfulde fotomodeller - vores schnauzere!
(Situationen er ikke opstillet!)
P.S. Går jeg væk fra historien, så mener billedet med sin konstruktion mig om en musik bands billeder :)