Mikkel C Racing

Mikkel C Racing Gokart kører, med fokus på at blive rigtig god.

Så har vi været i Als og køreEn weekend man helst vil glemme, men vi kommer stærkere tilbage næste gang💪Takker Jasper fo...
30/04/2023

Så har vi været i Als og køre

En weekend man helst vil glemme, men vi kommer stærkere tilbage næste gang💪

Takker Jasper for at gide og være mekaniker, har været hyggeligt at have dig med.

Så har vi kørt allerførste afdeling af DRMC i senior.Fredags træningerne lignede det at vi var godt med på farten efter ...
26/03/2023

Så har vi kørt allerførste afdeling af DRMC i senior.

Fredags træningerne lignede det at vi var godt med på farten efter vi lige havde fundet banen.

Lørdag tidtagning gik vi for langt ned i dæktryk fordi det lignede at banen ville tøre op, men så begyndte det at regne og vi nåede ikke at få sat en omgang, så tidtagning blev til en p19.

Da senior var så mange blev vi delt op i A, B og C h or vi kom i gruppe B og sku køre alle kval heats lørdag som den eneste gruppe.

Første kval heat gik ik helt som planlagt karburatoren var stoppet og fik ikke noget bundtræk så den ku ik så meget motoren, men kom alligevel ind som p16.

Kval heat 2 gik op og ned, der var en der skar ind over banen og ødelage det for os andre, blev så os skubbet af, af selv samme person der skar ind over banen. Men kom alligevel ind som p12.

Søndag prefinale kom jeg ind som p13 efter et par gode kampe.

Finalen der blev der kæmpet om placeringerne havde en god kamp og hentede dem op foran, kom ind som p12.

Er tilfreds med weekend, men havde håbet på en top 10 trods lidt motorproblemer og andre sager blev det til en p12.

Takker Dennis Hedegaard for at gide og være min mekaniker hele weekenden.

Så har jeg været 4 dage i Kristianstad med Tronsøskolen, det har været et par fede dage med masser af træning.Mandag der...
18/03/2023

Så har jeg været 4 dage i Kristianstad med Tronsøskolen, det har været et par fede dage med masser af træning.

Mandag der fik jeg kørt en masse omgange I regnvejr.

Tirsdag var det os regn indtil middag hvor det tørrede op og vi kunne køre på slicks.

Onsdag der var det fuld tørvejr og jeg fik presset karten til det maksimale.

Torsdag der var der sne og is på banen da vi ankom, men det tørrede heldigvis op i løbet af formiddagen så vi kunne få kørt nogle omgange.

Det har været et par fede 4 dage med Tronsøskolen i Kristianstad, vi fik kørt en masse omgange og hyggede os.

Så er vi ankommet til kristianstad i Sverige med skolen1 dag er overstået med en lille smule regn og blæst, trods det ha...
13/03/2023

Så er vi ankommet til kristianstad i Sverige med skolen

1 dag er overstået med en lille smule regn og blæst, trods det har det været en god dag og satser på noget tørvejr i morgen

Fed første træningsdag, rammen er i rette bænk og skæv som et cykel stel.Forkert slid på venstre fordæk gjorde os opmærk...
04/02/2023

Fed første træningsdag, rammen er i rette bænk og skæv som et cykel stel.

Forkert slid på venstre fordæk gjorde os opmærksom på at der var noget galt.

Den kom i rette bænken og var meget skæv trods af at jeg ikke er kørt galt (er ved at blive træt)

Så har vi været ude og rulle for første gang i år i den nye senior klasse.Vi skulle lige have kørt alt rusten væk i de f...
04/02/2023

Så har vi været ude og rulle for første gang i år i den nye senior klasse.

Vi skulle lige have kørt alt rusten væk i de første to træninger, men ellers så gik det over alle forventninger.

Vi er spændt på at se hvad den nye senior klasse har at byde på i år, og satser på at det bliver godt.

Nu er gokart-sæsonen slut, hvor vi slutter Junior årene og rykker op i Senior. Vi glæder os til næste år når vi skal kør...
22/12/2022

Nu er gokart-sæsonen slut, hvor vi slutter Junior årene og rykker op i Senior. Vi glæder os til næste år når vi skal køre med Seniorerne.

Vi håber på vi får et godt første år i Senior.

Vi ønsker jer alle sammen en god jul og godt nytår her fra Mikkel C Racing, vi ses i det nye år til masser af race og hygge.

Så har vi været til pokal fest.Det var meget hyggeligt, vi fik en pokal for at komme på 2'nd pladsen i kart cup Jylland....
13/11/2022

Så har vi været til pokal fest.

Det var meget hyggeligt, vi fik en pokal for at komme på 2'nd pladsen i kart cup Jylland.

Vi glæder os til næste år hvor vi skal begynde at køre senior, og håber vi får et godt år.

Stort tillykke til bak for 1'st pladsen.

I mandags var jeg ude med tronsøskolen, på den sidste træningsdag for i år.Vi kørte et lille træningsløb, hvor jeg skull...
02/11/2022

I mandags var jeg ude med tronsøskolen, på den sidste træningsdag for i år.

Vi kørte et lille træningsløb, hvor jeg skulle starte p6 i heat 1 og ud af første sving var jeg 1'er og jeg sluttede p2.

Heat 2. Startede jeg 6'er og sluttede 4'er

I finalen skulle jeg starte 4'er men det gik ik helt som forventet jeg lavede et par små kørefejl og kørte ud i græsset 2 gange. Og sluttede dsv. 7'er

Det har været en meget hyggelig sidste træningsdag med tronsøskolen

Og jeg Takker Tobias Dollerup Rasmussen for billedet.

Adresse

Bækvej 2
Grindsted

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Mikkel C Racing sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del