22/02/2022
Kære allesammen
2022 bliver året, hvor jeg kaster mig ud i et helt nyt eventyr.
Jeg har været fotograf hele mit voksne liv. Jeg har været på tour i hele Danmark, med de fantastiske musikere i Queen Machine. Jeg har spist den bedste lakrids, direkte fra fabrikken, som husfotograf hos Johan Bülow. Jeg har været til hundredvis af koncerter, som fast fotograf hos Kulturværftet i Helsingør, filmet Nikolaj Coster-Waldau for HBO Nordic, og taget billeder af nogle af Europas top politikere for Europa Parlamentet… Men jeg har aldrig haft mit eget fotostudie.
De seneste par år har været en kæmpe omvæltning for mig.
Først i form af det værste der kunne ske for mit erhverv: Corona.
Fra den ene dag til den anden, så jeg hvordan min virksomhed gik fra en fuld kalender, til ingen jobs overhovedet.
Senere i form af det bedste der er sket i mit liv: Min datter.
Jeg har nok taget flere billeder af hende, end af noget andet i min karriere, og det har åbnet en helt ny verden for mig.
Jeg er slet ikke færdig med at være fotograf. Jeg kommer til at skyde hundredvis af koncerter endnu, men mit “dagjob” kommer til at være som familie fotograf, med eget studie på Kronborg, i Helsingør.
Jeg kommer til at fokusere på gravide, nyfødte, baby, børn, og familie billeder.
Vi har knoklet de sidste par sidste måneder, på at lave studie og hjemmeside, og omsider kan jeg åbne dørene.
Jeg er igang med at bygge et portfolio op (for der er ingen der kender mig som familie fotografen), og det næste stykke tid (frem til Maj) søger jeg gravide maver, søde nyfødte, babyer der kan sidde selv, og 1 årige der kunne tænke sig nogle flotte billeder - såfremt Jeg må bruge et par til hjemmesiden, og SoMe.
Det ville betyde rigtig meget hvis i gad støtte op om min lille virksomhed og følge min virksomhedsside her på Facebook, men også på Instagram
Vi ses på Kronborg.
www.Fotografmor.dk