Freelance-/fritidsfotograf fra Kolding m. modelfoto som primær passion. Le Mans i Frankrig. Jeg fik en gang et kamera i gave, et YASHICA.
(5)
Adresse
Kolding
6000
Hvad er åbningstiderne?
| Mandag | 09:00 - 21:00 |
| Tirsdag | 17:00 - 21:00 |
| Onsdag | 17:00 - 21:00 |
| Torsdag | 16:00 - 21:00 |
| Fredag | 17:00 - 21:00 |
| Lørdag | 09:00 - 21:00 |
| Søndag | 09:00 - 21:00 |
Internet side
Underretninger
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Jsfoto sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.
Kontakt Virksomheden
Send en besked til Jsfoto:
Genveje
Type
Our Story
Jeg er født i Horsens, i 1964, og har helt fra min ungdom haft en interesse for at fotografere. I ungdomsskolen kunne man gå til "Fotolære", men faktisk fik jeg aldrig gjort noget ved det. Jeg havde andre interesser som jeg dyrkede, så som gymnastik, dans, køre på knallert og rode med mekanik, ofte sammen med min far. Jeg fik en gang et kamera i gave, et YASHICA. Det var dengang man brugte filmruller, som først skulle fremkaldes hos fotohandleren, før man kunne se billederne. Mit første digitale kamera, fik jeg i 2000. Jeg laver primært de fotoopgaver som jeg selv har lyst til og ikke så meget på bestilling. Jeg bor og har mit studie i Vejle - 7100