29/12/2023
Jeg håber, at I har haft en helt igennem fantastisk jul, med alt hvad der hører sig til. En god juleaften, julefrokoster, juleslik, julemusik - faktisk bare julehygge og familiesamvær.🧑🎄🎅
En rundbuehal (sådan en har mine forældre), en brændestak og August var rammen om den eneste julefotografering, som jeg har haft i år.
Altså, jeg er imponeret over, hvor godt en 4-årig, kan klare en fotografering. Den dag vi skulle tage billederne, var det skide koldt, og der er ikke varme i rundbuehallen, da den kun er til træ.
Men hvis man lokker lidt, og hvis man også viser hvordan man bruger kameraet, og giver lov til, at tage et billede (læs: trykke på knappen, der udløser billederne). Så kan det faktisk godt lade sig gøre, at få taget nogle gode billeder.📸📷
Hvem ved, måske der skulle ske at være en kommende fotograf i August.
Jeg er vild med, at det her, ikke bare er et helt almindeligt og "kedeligt" portrætbillede, ligesom dem man får i børnehaven eller på skolen (jovist, billederne kan være gode, og flotte).
Men jeg synes bestemt, at det her kan noget helt andet, og jeg er vild med, at billedet får et andet udtryk.🥰😍
August var fandme så sej, at han klarede fotograferingen i kulde. Mor dansede bagved mig, og med fælles hjælp fik vi nogle gode billeder i kassen - det må fritidsfotografen gerne skrive.
plith
Monica Thellemann Plith
📸