Foto Arnfalk

Foto Arnfalk Fritidsfotograf. Her på siden viser jeg mine billeder frem, og deler dem med mine følgere. Copyright: Celine Arnfalk/Foto Arnfalk Silkeborg.

Jeg tager billeder af:
Natur
Portræt/familie/søskende
Konfirmation
Bryllup
Barnedåb
Kun fantasien sætter grænser. Der er både mulighed for at tage billeder i naturen, og i mit fotostudie.

Først var det hesten der skulle udsættes for en tur i fotostudiet. I dag var det Luna, der skulle udsættes for en tur i ...
23/07/2025

Først var det hesten der skulle udsættes for en tur i fotostudiet. I dag var det Luna, der skulle udsættes for en tur i fotostudiet.
Ja, man er vel en lille fotomodel😍 Hun havde en fest. Og så længe der var godbidder, var alt leg fedt!
Så længe der var godbidder, så kunne hun det hele.
Silke Arnfalk har længe ønsket sig, at få taget billeder af Luna i studiet, og i dag fik vi det gjort.

I dag har jeg spontant været på fototur ude på Kunstcenteret Silkeborg Bad i hyggeligt selskab. Vi havde begge taget kam...
06/05/2025

I dag har jeg spontant været på fototur ude på Kunstcenteret Silkeborg Bad i hyggeligt selskab.
Vi havde begge taget kameraer med.
Men som den fritidsfotograf jeg nu er, så havde jeg ikke fået ladet mine batterier op, da det var en spontan tur.
Så prøv engang og gæt, hvem der kun havde strøm til 30 minutters fotografering🤣
Ikke nok med, at vi tog billeder, så fik vi også set en masse kunst og sluppet vores indre legebørn løs på musiklegepladsen. Til sidst var vi oppe og se trolden Stærke Storm.

Lidt om billederne:
- Den blå mand er en af de første kunstværker, som man møder, når man kommer ind på Silkeborg Bad. Og ham fik jeg lige taget et billede af - fordi jeg kunne.
- De to blomster, er i skovbunden derude - måske anemoner, men er ikke sikker.
- Blomsten og bien, var et af de billeder, som jeg kæmpede for at få taget et billede af. Fordi bien hele tiden flyttede blomst. Da jeg så billedet på kameraet, tænkte jeg at det kunne jeg da på ingen måde bruge. Fordi det ikke blev godt. Men da jeg så billedet på computeren ændrede jeg pludselig mening. For billedet så jeg pludselig med helt andre øjne, end jeg gjorde på vores tur.






En lille aften-gåtur i Virklund, hvor jeg havde taget kameraet med. Det kom der dette billede ud af🌺🌸En blomst eller ukr...
05/05/2025

En lille aften-gåtur i Virklund, hvor jeg havde taget kameraet med. Det kom der dette billede ud af🌺🌸
En blomst eller ukrudt - jeg ved det ikke. Men den er flot lilla. Måske nogen ved, hvad det er for en blomst?



📸

En lille aften-gåtur i Virklund, hvor jeg havde taget kameraet med. Det kom der dette billede ud af🌺🌸En blomst eller ukr...
05/05/2025

En lille aften-gåtur i Virklund, hvor jeg havde taget kameraet med. Det kom der dette billede ud af🌺🌸
En blomst eller ukrudt - jeg ved det ikke. Men den er flot lilla. Måske nogen ved, hvad det er for en blomst?



Når man er 5 måneder gammel, og er ligeså fotogen som sin ejer Silke Arnfalk🥰🥰Bedårende lille Luna🥰🥰
24/03/2025

Når man er 5 måneder gammel, og er ligeså fotogen som sin ejer Silke Arnfalk🥰🥰
Bedårende lille Luna🥰🥰

KONFIRMAND 2024🥳🥳🥳🥳Et kæmpe stort tillykke til Alexander, som i slutningen af april måned blev konfirmeret i Mariehøj Ki...
08/05/2024

KONFIRMAND 2024🥳🥳🥳🥳
Et kæmpe stort tillykke til Alexander, som i slutningen af april måned blev konfirmeret i Mariehøj Kirke.
Håber at du havde en helt igennem fantastisk dag, sammen med familien.
HIP, HIP HURRA!!🥳🥳🎊🎉

KONFIRMAND 2024🥳🥳🥳🥳Et kæmpe stort tillykke til Signe, som for små 14 dage siden blev konfirmeret i Them Kirke. Jeg håber...
06/05/2024

KONFIRMAND 2024🥳🥳🥳🥳
Et kæmpe stort tillykke til Signe, som for små 14 dage siden blev konfirmeret i Them Kirke.
Jeg håber at du havde en fantastisk dag, med alt hvad der hørte sig til.
Hip, hip hurra!!🥰🥰

Kære alle jer!🥳🥳🎊🎊🎉🎉🥂🥂I ønskes et helt igennem fantastisk nytår! Jeg håber, at I får en skøn og mindeværdig aften, med a...
31/12/2023

Kære alle jer!🥳🥳🎊🎊🎉🎉🥂🥂
I ønskes et helt igennem fantastisk nytår! Jeg håber, at I får en skøn og mindeværdig aften, med alt hvad der hører sig til.
I dag er årets sidste aften, hvilket vi markerer med en fest og snart vil et nyt kalenderår begynde.🥂🥂
Selvom jeg ikke har fotograferet så meget i dette år, så vil jeg alligevel sige, at det har været fantastisk at få lov til, at tage så mange billeder. Jeg nyder, at forevige de øjeblikke, der er vigtige i jeres liv.
For mig er fotografering ikke bare fotografering. Det er ligeså meget dét at skabe minder for andre.
Derfor er jeg så taknemmelig for, at jeg får lov til at tage billeder for jer - også selvom at fotografering kun er min meget store fritidsinteresse.
Jeg vil gerne sige jer TUSIND TAK fordi I trofast følger med! I gør det meget sjovere og mere fantastisk at vise mine billeder frem. I både kommenterer og liker dem - og bliv endelig ved med det.❤❤
Det viser bare mig, at I kan lide det "arbejde" som jeg ligger i mine billeder og fotograferinger.

Vi ses i 2024, til endnu et fantastisk år, med endnu flere minder fortalt i billeder.🥰🥰

Jeg udfordrer jer lige. Kig i tallene, og se om du kan finde dig selv, eller en du kender. Billederne i tallene er nogen, som jeg har taget i løbet af mine år som fritidsfotograf.

Nytårshilsner fra Foto Arnfalk

PS: I 2022 da jeg sidst lavede sådan et billede her, skrev jeg at det gjorde jeg ALDRIG igen. Men man har jo ét standpunkt til man tager et nyt, ikke?🤣🤣🤣🤣

Jeg håber, at I har haft en helt igennem fantastisk jul, med alt hvad der hører sig til. En god juleaften, julefrokoster...
29/12/2023

Jeg håber, at I har haft en helt igennem fantastisk jul, med alt hvad der hører sig til. En god juleaften, julefrokoster, juleslik, julemusik - faktisk bare julehygge og familiesamvær.🧑‍🎄🎅
En rundbuehal (sådan en har mine forældre), en brændestak og August var rammen om den eneste julefotografering, som jeg har haft i år.
Altså, jeg er imponeret over, hvor godt en 4-årig, kan klare en fotografering. Den dag vi skulle tage billederne, var det skide koldt, og der er ikke varme i rundbuehallen, da den kun er til træ.
Men hvis man lokker lidt, og hvis man også viser hvordan man bruger kameraet, og giver lov til, at tage et billede (læs: trykke på knappen, der udløser billederne). Så kan det faktisk godt lade sig gøre, at få taget nogle gode billeder.📸📷
Hvem ved, måske der skulle ske at være en kommende fotograf i August.
Jeg er vild med, at det her, ikke bare er et helt almindeligt og "kedeligt" portrætbillede, ligesom dem man får i børnehaven eller på skolen (jovist, billederne kan være gode, og flotte).
Men jeg synes bestemt, at det her kan noget helt andet, og jeg er vild med, at billedet får et andet udtryk.🥰😍
August var fandme så sej, at han klarede fotograferingen i kulde. Mor dansede bagved mig, og med fælles hjælp fik vi nogle gode billeder i kassen - det må fritidsfotografen gerne skrive.
plith
Monica Thellemann Plith

📸

Kære alle🎅🎅I ønskes en rigtig glædelig jul. Jeg håber, at I får en helt igennem fantastisk dag og aften, med alt hvad de...
24/12/2023

Kære alle🎅🎅
I ønskes en rigtig glædelig jul. Jeg håber, at I får en helt igennem fantastisk dag og aften, med alt hvad der hører sig til.
I dag er dagen, som mange små og store børn går og glæder sig til i hele december. Dagen hvor spændingen for hele december måned bliver udløst.
Dagen som står i familiens tegn, og hvor julemaden bliver serveret. Rundt om juletræet skal der synges julesalmer, åbnes julegaver, snakkes og spises juleslik.
Julen er hjerternes fest!❤❤

Julehilsner fra Foto Arnfalk

1. december🤶🧑‍🎄🎅En sætning i en julesang lyder: "Sådan en dag i december, er det bedste jeg ved." Derfor skal I ønskes e...
01/12/2023

1. december🤶🧑‍🎄🎅
En sætning i en julesang lyder: "Sådan en dag i december, er det bedste jeg ved."
Derfor skal I ønskes en rigtig dejlig dag, med ønsket om en skøn 1. december.😍😍
Jeg håber at jeres december måned bliver magisk!🎄🎄
Med ALT hvad december måned indebærer!🎅🎅
Her er et skønt billede af Monica, og hendes skønne søn August på 4 år.
Tænk sig, at man kan få gode billeder i en brændestak - totalt anderledes og det er jeg vild med.



Monica Thellemann Plith plith

BRYLLUP 2023🥳🥳🥳Det første omkvæd i en sang, lyder således: Det er så yndigt at følges adFor to, som gerne vil sammen vær...
03/11/2023

BRYLLUP 2023🥳🥳🥳
Det første omkvæd i en sang, lyder således:
Det er så yndigt at følges ad
For to, som gerne vil sammen være,
Da er med glæden man dobbelt glad
Og halvt om sorgen så tung at bære.
Ja, det er gammen
At rejse sammen,
- At rejse sammen,
Når fjederhammen
Er kærlighed,
- Er kærlighed.

Den 19/8-23 blev Birgitte og Dennis gift👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨
I ønskes et kæmpe stort tillykke med brylluppet🥰
Håber at I havde en fantastisk dag, med alt hvad der hørte sig til.
Det var en fornøjelse at få lov til at tage billeder af jer - tusind tak fordi jeg måtte.
Jeg håber at I vil mindes billederne i mange år.

Adresse

Gjessøvej 40
Silkeborg
8600

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Foto Arnfalk sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Foto Arnfalk:

Del