17/02/2021
Kære alle 🤩
Long time, no see...
Jeg har taget en beslutning om udelukkende at bruge naturen som baggrund for mine fotograferinger fremover. Det skyldes til dels Corona-situationen, men også vokseværk i familien.
Mine børn bliver store - lidt for hurtigt, så vi ønsker at udnytte studiepladsen på 1. sal til mere plads til os selv og et kæmpe skrivebord, hvor der er plads til at være kreativ.
Men hey - naturen gør det jo fremragende, så vi ses derude 🌱🌸🎋☀️⛅️