15/09/2025
En lille sensommertur til Søby på Ærø, egentlig for at tage billeder for en veninde til noget helt andet - men hvem kan gå en tur på en havn uden liiiige at fange lidt god stemning 😍
Mit kamera er ofte med på tur - og særligt rundt på Sydfyn og i Svendborg, men også rundt andre steder. Hvis du mangler en fotograf, så skriv til mig.
Svendborg
5700
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotograf Tine Lorentzen sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.
Send en besked til Fotograf Tine Lorentzen: