20/06/2026
Ik voel de potentie.
Ik voel de weerstand.
Ik zie wat het kan opleveren.
Ik zie wat het me kost.
Terwijl Nederland (blijkbaar) gewonnen heeft - wat ik hoor door de schreeuwende felicitatie beneden op straat - probeer ik mezelf weer los te ru**en.
Uit de onzekerheid.
Uit alles wat moet.
Uit wat ik allemaal verkeerd of niet doe om wel succesvol te zijn.
Mijn hoofd ziet dat het kan werken.
Mijn hart verzucht nog maar een keer: “Wanneer doe je dat ene nu eindelijk eens?”
Mijn ziel wil creëren.
Ik en social media.
Maar niet alleen ik en social media.
Het lijkt of mijn wereld alleen nog maar dit is.
Maar ik voel me levenloos.
En niet de hele tijd, want ik ontmoet ook like minded mensen en ontdek prachtige kunstwerken.
Maar wel wanneer ik alleen maar filmpjes zie van mensen die hetzelfde trucje uitvoeren. Mensen die mij vertellen wat ik verkeerd doe.
Wat ik mis. Wat mijn pijn is.
Ik wil het niet.
Ik wil het niet.
Ik wil het niet.
En mijn systeem denkt blijkbaar dat het nodig is. Onmisbaar als je succesvol ondernemer wil zijn.
Maar ik wil het niet.
Ik wil niet mijn leven laten bepalen door een systeem waar ik het niet mee eens ben.
Ik wil niet elke dag moeten posten. Waarvan 40% reeks moeten zijn.
Kan iemand mij laten zien dat het ook anders kan? Ik heb voorbeelden nodig. Een baken in de digitale draaikolk.
Stuur je mij een bericht als je zo iemand bent of kent? Ik hoor het echt heel graag.