Stephanie van Tiel Fotografie

Stephanie van Tiel Fotografie ♡ By capturing moments,
We create endless stories.📖
📸 Fotograaf
Jullie verhaal door mijn lens❤️

Als je goed kijkt zwaaide hij even naar de bootjes welke voorbij varen.Nu hij niet meer op zijn favoriete plekje aan het...
10/12/2025

Als je goed kijkt zwaaide hij even naar de bootjes welke voorbij varen.
Nu hij niet meer op zijn favoriete plekje aan het water is.
Nemen we afscheid van opa Antoon van den Enden.

Opa was er altijd en trots op ons en we deelden veel interesses. Een daarvan is fotografie.
Deze mooie wereld zet ik voort met mijn fotografie: By Capturing Moments, We Create Endless Stories.
Mooi als iets onbewust doorgaat in volgende generaties.

We gaan je missen Opa bedankt voor alles.

Wat was het een heerlijke middag op de heide – het zonnetje scheen, de natuur was op z’n mooist, en ik had de eer om twe...
02/10/2025

Wat was het een heerlijke middag op de heide – het zonnetje scheen, de natuur was op z’n mooist, en ik had de eer om twee ontzettend leuke teckeldames vast te leggen: Luna en Bowi.
Twee totaal verschillende karakters, maar allebei even bijzonder. Luna was de rustige van de twee, een tikkeltje eigenwijs, met een blik die soms expres wegdraaide van de camera. Zo'n hondje dat precies weet wat ze wil – typisch teckel. Bowi daarentegen sprankelde van enthousiasme. Vol energie, speelsheid en nieuwsgierigheid. Je hoefde haar niet te vragen om te stralen, dat deed ze vanzelf.
Wat me vooral raakte, was de band tussen hen en hun baasjes. Want Luna en Bowi zijn niet ‘gewoon honden’… Ze zijn gezinsleden. Net kinderen, met elk hun eigen karakter en plek in het hart van hun mensen. Ze horen erbij, in alles.
Het was een feest om dit moment vast te leggen. Twee kleine Dachshund girls, met een wereld aan liefde. 🐾❤️
Binnenkort deel ik nog wat foto's van deze lieve shoot met jullie.


Normaal sta ik altijd achter de camera. 📸Maar afgelopen week draaide ik het eens om: ik zette mezelf vóór de lens.Niet m...
17/09/2025

Normaal sta ik altijd achter de camera. 📸
Maar afgelopen week draaide ik het eens om: ik zette mezelf vóór de lens.

Niet met mijn grote camera, maar gewoon met mijn telefoon.

Als fotograaf was ik benieuwd: hoeveel verhaal kan zo’n kleine lens vangen?

Het resultaat zie je hier.
Nu ben ik nieuwsgierig… welke foto van mij spreekt jullie het meeste aan 1, 2, 3 of 4? ✨
Geef een ❤️ of laat het weten onder deze post. 💕

✨ Throwback Monday ✨Niet alleen gezinnen en stellen staan bij mij voor de camera… soms ook ondernemers! 📸In dit geval ha...
15/09/2025

✨ Throwback Monday ✨
Niet alleen gezinnen en stellen staan bij mij voor de camera… soms ook ondernemers! 📸
In dit geval had ik wel een heel speciaal model: mijn eigen man 🌿💪. Hij is hovenier en ik mocht hem vastleggen tijdens zijn werk.

Zo’n bedrijfsshoot laat zien wie je bent, wat je doet en straalt meteen professionaliteit uit. Perfect om te gebruiken voor je website, social media of drukwerk.

👉 Ben jij ondernemer? Dan is het misschien ook tijd om jouw passie en vak vast te leggen in beeld ✨.

📸 Een kijkje door mijn lensElke shoot voelt voor mij als een klein avontuur. Onderweg voel ik een lichte spanning, een k...
11/09/2025

📸 Een kijkje door mijn lens

Elke shoot voelt voor mij als een klein avontuur. Onderweg voel ik een lichte spanning, een kriebel van nieuwsgierigheid, maar vooral veel enthousiasme: welke momenten van liefde en verbinding mag ik vandaag vastleggen?

Door mijn lens zie ik de kleine dingen die vaak onopgemerkt blijven: een hand die zacht een andere vasthoudt, een spontane lach die alles zegt, een blik die meer zegt dan 1000 woorden. Het zijn precies die momenten die mijn hart sneller doen kloppen.

Ik mag even meekijken in jullie wereld, een klein stukje van jullie verhaal zien en vastleggen – en daar ben ik ontzettend dankbaar voor.

Fotografie is voor mij stil staan bij het echte leven. Het is verhalen vertellen zonder woorden, met licht en gevoel, zodat de herinneringen blijven hangen. En soms, als ik mijn camera neerleg, neem ik een beetje van dat geluk mee naar huis, als stille herinnering aan alles wat waardevol is. ✨

✨ Throwback Monday ✨In november vorig jaar had ik een superleuke shoot met Martien en Marijke 📸.Tussen de regenbuien doo...
08/09/2025

✨ Throwback Monday ✨
In november vorig jaar had ik een superleuke shoot met Martien en Marijke 📸.
Tussen de regenbuien door was er gelukkig nét dat moment van droogte én mooi licht , waardoor we deze prachtige foto’s konden maken.

De keer daarvoor stonden mijn schoonouders ongeveer een jaar eerder voor mijn camera, dus het voelde extra bijzonder om ze wéér te mogen fotograferen.
Dankbaar dat ik zulke momenten mag vastleggen 💕.

👉 Wat vind jij leuker: shoots in de frisse herfst of in de warme zomer?

✨ Een laatste zwangerschap, een prachtige locatie en heel veel liefde ✨We spraken af in de avond, met de hoop het magisc...
06/09/2025

✨ Een laatste zwangerschap, een prachtige locatie en heel veel liefde ✨

We spraken af in de avond, met de hoop het magische uurtje mee te kunnen pakken.
Hoewel het licht zich jammer genoeg niet van z`n warmste kant liet zien, werden we toch beloond met iets heel Waardevols: een prachtige locatie, zacht paarse heide, en een prachtig gezin dat straalt van liefde.💜

Deze prachtige mama, zwanger van haar derde kindje- hun laatste, vertelde ze me. Juist daarom was dit moment zo waardevol. Bij haar eerdere zwangerschappen was het helaas niet gelukt om dit moment vast te leggen, maar nu wel: haar prachtige buik, vol verwachting, trots en liefdevol.

Het werd een gezellige en ontspannen shoot met papa, mama, lieve Beau en haar stoere grote broer Milan. De liefde tussen hen was voelbaar in elk moment, zichtbaar in elke blik. De kinderen waren zo lief en deden zo goed mee, helemaal op hun gemak. Beau was eerst nog een beetje verlegen, maar kwam al snel los en kon er geen genoeg van krijgen om samen foto's te maken. Net een echt model. En hoe haar stoere grote broer met haar omgaat is gewoon een geweldig gezicht zo lief. Je smelt al bijna weg bij deze 2. Ik weet zeker dat ze dadelijk net zo trots zijn op hun kleine broertje🥰
Terwijl de kinderen bloemetjes aan het plukken waren op het veld, heb ik ook even een intiem moment tussen papa en mama vastgelegd. Een klein stukje van hun liefde, midden in deze bijzondere tijd in hun leven. De liefde naar elkaar die te zien is in heel hun gezicht als ze naar elkaar kijken is echt prachtig💕

En het mooiste? over een paar weekjes mag ik dit lieve gezin weer voor mijn lens hebben- maar dan met hun nieuwe broertje erbij. ik kan niet wachten.... wat voel ik me zo dankbaar om dit te mogen vastleggen voor dit mooie gezin.📸

Familieliefde shoot 2🥰. Hetzelfde gezin maar dan met de ouders van Djenny.  Ook hier was de liefde goed te voelen en dat...
28/08/2025

Familieliefde shoot 2🥰. Hetzelfde gezin maar dan met de ouders van Djenny. Ook hier was de liefde goed te voelen en dat is ook weer terug te zien op de snoetjes van de kinderen. Het plezier is ervan af te lezen en ondanks dat de kinderen er al een shoot op hadden zitten waren ze heel blij om opa en oma te zien en met hen samen nog wat fotootjes te maken📸. Wat een schatjes waren het ook. Ook de ouders en grootouders hadden het goed naar hun zin. Er werden onderling grapjes gemaakt om de andere op de foto nog wat harder te laten lachen. Maar wat ik zo mooi vind om te zien is de liefde voor elkaar. Een blik was genoeg om te zien hoeveel deze families om elkaar geven. En dat is het mooiste cadeautje wat je kan geven ❤️

Wat was het gezellig met deze lieve familie. Het was al een tijdje gelden dat ik Djenny gezien had. Ik begon mijn bedrij...
27/08/2025

Wat was het gezellig met deze lieve familie. Het was al een tijdje gelden dat ik Djenny gezien had. Ik begon mijn bedrijfje en al vrij snel kwam Djenny bij mij met de vraag voor een fotoshoot. Wat ik dacht? Wat leuk dat is lang gelden. Djenny is een oud collega en we hebben het samen altijd super leuk gehad. Na ook even bijgekletst te hebben wilde ze graag een shoot cadeau geven aan hun lieve ouders die altijd voor ze klaarstaan als dat nodig is. De ouders van zowel Djenny als Stefan werden in het zonnetje gezet door hen en de zus van Stefan. We hebben 2 shoots na elkaar gepland en wat was het leuk. De kinderen deden het super goed. En wat is het mooi om te zien hoeveel liefde er voor elkaar en de kinderen is. En de liefde van de kinderen ook voor hun tante was zo schattig om te zien. Vandaag deel ik een aantal foto's van de ouders en zus van Stefan.
☀️

📸 Throwback Monday – Liefde in alle eenvoudSoms hoef je niks te zeggen, alleen maar te kijken...Zoals bij deze shoot met...
26/05/2025

📸 Throwback Monday – Liefde in alle eenvoud

Soms hoef je niks te zeggen, alleen maar te kijken...
Zoals bij deze shoot met Roel, Eefje en hun gezin. De liefde straalt er gewoon vanaf. Geen poespas, geen perfecte poses gewoon samen zijn. Dát is wat telt. 💛

Ik hoor vaak: “Ik vind het best spannend om op de foto te gaan.”
En dat snap ik helemaal. Maar weet je? Je hoeft niks te forceren. We maken er gewoon een fijn moment van. Een wandeling, een grapje tussendoor, even knuffelen met de kinderen – en ondertussen leg ik die pure momenten vast. Gewoon zoals jullie zijn.

Wil jij ook zo’n ontspannen shoot met je gezin, familie of geliefde? Stuur me gerust een berichtje. Ik denk graag met je mee, zonder gedoe, mét gevoel.

Adres

Muntmeetser 471
Uden
5406BJ

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Stephanie van Tiel Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen