11/01/2023
Jeg viser (alt for 😉) sjældent et billede af mig selv. Så her er et fra en dejlig sommerdag i 2022.
Jeg skal i år, i gang med mit 7 år som freelancer. Jeg glæder mig, og føler mig vildt priviligeret over, at få lov til at møde og fotografere så mange fantastisk spændende og forskellige mennesker. Jeg elsker at eksperimentere med fotografiet både indenfor kommercielle rammer og i endnu friere rammer i mit personlige fotografi!
Jeg kommer konstant til at måle mig med andre fotografer og kreative - og der er absurd mange dygtige. Så kommer jeg hurtigt til at tvivle på mit eget fotografi. Men jeg må minde mig selv om at jeg synes jeg igennem fotografiet kan udtrykke noget, som jeg har lyst til at udtrykke og forevige. Alt det smukke i verden, det nære og det oversete. Jeg fotograferer for at huske, for at være til stede i verden, nogle gange for at gemme mig lidt fra den, og jeg fotograferer heldigvis også for at kunne betale mine regninger. Jeg kaster mig glædeligt ud i det hele.
Lad for fanden 2023 blive et år med mindre ballade og kaos i verden, bare lidt.
❤️