06/04/2016
Jeg var for et stykke tid siden til et agility-arrangement for heste arrangeret af Den Hele Ekvipage, og der fik jeg mulighed for at teste mit nye hus og objektiv i ridehus for første gang. Jeg blev meget positivt overrasket over hvor godt det håndterer dårligt lys, så nu kan de danske gråvejrsdage bare komme an. ;-)
På billedet ses Freja og søde lille Flemming på vej over en vippe.