Freja Foto

Freja Foto Passioneret hundefotograf - Smukke billeder med hunden i fokus, i naturens kulisse.

Fotografering af Englebørn👼Det her har jeg taget tilløb til i mange år! faktisk har jeg haft et ønske om at gøre det sid...
09/04/2025

Fotografering af Englebørn👼

Det her har jeg taget tilløb til i mange år! faktisk har jeg haft et ønske om at gøre det siden min helt spæde start som fotograf - Jeg har bare ikke været klar 🫶

Det er jeg nu og har derfor for nylig taget springet og skrevet mig på en kontakliste for fotografer, der stiller sig til rådighed helt frivilligt, for familier der mister deres barn under graviditeten eller umiddelbart efter fødslen😪💔

Det er så meningsfuldt for mig, at kunne bidrage til, at de her familier kan få evige minder af og med deres barn ❤ Efter to graviditeter der har resulteret i to dejlige børn, er jeg fuldt ud klar over hvilken relation mor og far danner til den lille i maven ❤ Forestillinger om hvordan den lille er, drømme om hvordan fremtiden som familie kommer til at se ud ❤ Den relation betyder noget! 🌷Jeg føler at jeg kan gøre en forskel her.

Jeg har fulgt med når både venner og bekendte har mistet deres små ufødte, når de mindes og savner. Det har været så rørende og ramt mig så dybt 💔 Tak fordi I har delt jeres historier! ❤

I maven på billedet er min dejlige dreng Asger ❤ Jeg har lyst til at skrive, at det er min anden graviditet, men det er faktisk min tredje. Min anden graviditet endte i en spontan abort, jeg var blot så "heldig" at det skete tidligt i graviditeten. Det var hårdt alligevel og det var en svær periode for både mig og min kæreste, vi var netop begyndt at drømme om og glædes over det lille liv ❤ Jeg kan kun forestille mig hvor traumatisk det må være, når nogen mister senere i graviditeten 💔

Jeg håber, at jeg på et tidspunkt kan gøre en forskel for nogen i deres sorg ❤ Hvornår jeg bliver ringet op ved jeg ikke, men jeg er klar når det er! 💪❤

Spred gerne budskabet om at dette rent faktisk er en mulighed - alt for få ved det ❤ kontakt foreningen små glimt, så vil de finde en fotograf på listen der er tæt på ❤️ Link herunder:

http://www.smaaglimt.dk/kontakt-2/

Der er intet som tekniske udfordringer der kan dræbe kreativiteten 🤯I efterhånden en del måneder er jeg blevet afbrudt a...
11/11/2024

Der er intet som tekniske udfordringer der kan dræbe kreativiteten 🤯

I efterhånden en del måneder er jeg blevet afbrudt af fejlbeskeder når jeg redigerer i Photoshop. Det påvirker mig enormt meget, når jeg bliver afbrudt i mit flow og programmet fryser og hverken vil til eller fra 😞 Det er så frustrerende! 🤯

Derfor er jeg gået igang med at skifte delene ud i min computer. Nu bliver det lidt teknisk 🙃🙃 Mit første step var at sætte nye og flere RAM i bundkortet. Det havde været den nemmeste (og billigste) løsning. men ak og ve 😵‍ I dag har jeg fri og havde håbet at kunne komme igennem en del hængepartier, men i realiteten har jeg kun lige kunne starte redigeringen af to billeder, inden jeg igen blev afbrudt - ØV! 😞 Jeg kæmper virkelig med motivationen, særligt når jeg hele tiden løber panden mod en mur 😞

Heldigvis 🥳❤ Er jeg omgivet af søde mennesker som gerne vil hjælpe mig med det her projekt ❤ Så vi skal nok få styr på det selvom det sandsynligvis bliver en lidt dyr fornøjelse 🙃🙂

Ud over RAM købte jeg også en ny skærm. Den jeg havde var gammel og viste ikke korrekte farver på trods af kallibrering. Det har gjort, at jeg til tider skulle bruge lang tid på at fedte mig frem til det rigtige. Jeg er allerede meget glad for min nye skærm og tror på at den vil gøre det hele lidt nemmere fremover 🥳 Det er et skridt på vejen og jeg er sikker på at det kun kan blive bedre herfra! ❤

Nu hvor jeg er her, vil jeg gerne lige dele det her skønne billede med jer, Jeg har været ude i de smukke efterårsfarver og tage billeder af børnene 😍 🍁🍂 Jeg har ikke haft tid til at redigere dem endnu, men lige det her kunne jeg ikke lade være ❤

Ferie 😍🥳🍹Åååh hvor er det dejligt! 😁 Jeg gør mit bedste for at være sammen med min familie non stop uden mobilen forstyr...
05/08/2024

Ferie 😍🥳🍹

Åååh hvor er det dejligt! 😁 Jeg gør mit bedste for at være sammen med min familie non stop uden mobilen forstyrrer 😁 Jeg er derfor lidt længere om at svare 😁 Ud over det, har vi nogle unger der ikke lige gider sove, når vi synes det er en god idé. Der har derfor ikke været meget aften (eller energi) at tage af til billeder, så det hele går lidt langsomt for tiden 🙃

Men det er jo som altid en fase, så jeg ser frem til at det vender igen 😁

Her er et billede af en lækker (og stoooor) hund, som jeg VIRKELIG forelskede mig i til workshoppen med Putzker og Meir Gur ❤

Jeg kendte godt racen før via nettet, men havde ikke set en i virkeligheden før og blev noget overrasket over størrelsen 😁 et rent muskelbundt og en meget imponerende hund! 😍 Kender I racen? 🤔

Lækre Lola 😍Hun er en rigtig lille showstopper ❤
25/07/2024

Lækre Lola 😍

Hun er en rigtig lille showstopper ❤

Er jeg den eneste der tænker på en Slinky dog? Altså ligesom den der fra Toy Story? 😍Den her lille søde charmerende grav...
22/07/2024

Er jeg den eneste der tænker på en Slinky dog? Altså ligesom den der fra Toy Story? 😍

Den her lille søde charmerende gravhundehvalp på knap 10 uger, nærmest smelter henover grenen og ligner sådan en sød slinky med den lille og lidt lange krop 🥰😍 Der var faktisk hele to hvalpe med og jeg smeltede altså også helt over dem - nøj de var søde! ❤ Endnu engang leverde Charlotte de dejligste modeller! 🥳

Jeg tog lige endnu en redigering i min komfort zone med mit eget workflow i photoshop. Jeg har i en periode forsøgt mig med om jeg kunne lave den fulde redigering i lightroom, men jeg må bare erkende at mit resultat bliver mere lækkert i Photoshop! 😍

Nu skal jeg finde et billede hvor jeg kan prøve lidt nyt af, som jeg lærte af de dygtige fotografer Ria Putzker og Meir Gur 😁 Det bliver spændende, for særligt Rias redigeringsteknik er meget anderledes end jeg er vant til 🙂 og så skal jeg også her i løbet af ugen starte op på de skønne billeder af beaglerne, der er nemlig hele to der er færdige med at sætte deres favoritter! 😍 Så der er masser at se til! 😍

Hvor skal jeg starte? 😍Simpelthen en skøn weekend i nørderiets tegn! 😁 Jeg har så mange fantastiske billeder jeg skal ha...
22/07/2024

Hvor skal jeg starte? 😍

Simpelthen en skøn weekend i nørderiets tegn! 😁 Jeg har så mange fantastiske billeder jeg skal have redigeret og prøve en masse nye teknikker af og finde mig selv i det 😁 Nu skal der leges! 😁

Her er en af de søde modeller fra vores dag med Urban location 🥳

Tak til fantastiske Ria Putzker og Meir Gur for en super lækker weekend med masser af sjov og læring! 😁

Jeg har sommerfugle i maven 🦋🦋🦋🦋🦋🦋På fredag starter en tre dages workshop med to vanvittig dygtige fotografer - og jeg s...
15/07/2024

Jeg har sommerfugle i maven 🦋🦋🦋🦋🦋🦋

På fredag starter en tre dages workshop med to vanvittig dygtige fotografer - og jeg skal med! 😁🥳 Det er Ria Putzker som har været en af mine inspirationskilder siden jeg startede med at fotografere og Meir Gur som først for nylig også er blevet en inspirationskilde! 😁 Jeg glæder mig så meget til nogle nye input og lære en masse ❤ Jeg er ikke i tvivl om, at jeg gør det godt med mine billeder, men jeg bliver ved med at have lyst til at udforske og udfordre. Det er på den måde at jeg finder mig selv mere og mere 😁

Kunne I tænke jer at se lidt med undervejs fra workshoppen i mine stories? 😁

Jeg har i et godt stykke tid SÅ gerne ville vise jer denne søde lille familie! 😁 Men travlhed gør at mine SOME bliver li...
28/06/2024

Jeg har i et godt stykke tid SÅ gerne ville vise jer denne søde lille familie! 😁 Men travlhed gør at mine SOME bliver lidt forsømt ❤

Som mange ved, er billeder af nyfødte og deres familie noget der ligger mig helt tæt på hjertet og jeg synes virkelig endnu engang, at det er helt fantastisk for en stund at blive en del af babyboblen ❤ at skabe de her minder er helt uvurderlige og sødeste lille Elise var en rigtig hjertesmelter ❤

Tusind tak fordi jeg må vise de her dejlige billeder ❤

I dag har jeg varmet op til noget af en fotodag i morgen! 😁 Det bliver en fest og jeg er SÅ spændt på hvilke billeder da...
22/06/2024

I dag har jeg varmet op til noget af en fotodag i morgen! 😁 Det bliver en fest og jeg er SÅ spændt på hvilke billeder dagen vil bringe, særligt efter at have fundet fotospots i dag 😁

Det bliver en hel flok lækre Beagler der skal foran kameraet og den står både på portrætter og fællesbilleder 😁 Så spændende! 🥳😁

Fars Dag ❤🥳Har I fejret fædrene i jeres liv i dag? 😁Herhjemme elsker vi at fejre denne dag, for jeg er så heldig at skæb...
05/06/2024

Fars Dag ❤🥳Har I fejret fædrene i jeres liv i dag? 😁

Herhjemme elsker vi at fejre denne dag, for jeg er så heldig at skæbnen ville, at jeg fandt sammen med den, som skulle vise sig at være den skønneste far for vores børn ❤🥰 Hver dag nyder jeg at se ham interagere med børnene og lytte med på hans samtaler med dem 🤩 Der er ingen tvivl om at børnene elsker ham ❤Han er også den der redder mig, når jeg er presset 🥰 Her er han med vores dejlige søn Asger ❤

Jeg elsker min egen far - han er der altid for mig når jeg har brug for en snak og bakker mig op i alt hvad jeg går og drømmer om

Jeg er så beæret over, at jeg må komme helt tæt på, træde ind i et hjem fyldt med hjertevarme og forevige sødeste lille ...
03/06/2024

Jeg er så beæret over, at jeg må komme helt tæt på, træde ind i et hjem fyldt med hjertevarme og forevige sødeste lille Bertram og hans forældre ❤🥰 Jeg var også så heldig, at jeg fik lov til at sætte hak ved en af mine store fotodrømme. At skildre en lille ny familie i samspil med deres firbenede ven 🐕🤩 Jeg er helt forelsket og Melvin, som beaglen hedder, var en stjerne sammen med sin ”lillebror” 😁

Er det ikke bare drømmebilleder det her? 🥰

Jeg er så taknemmelig for, at jeg må vise de her dejlige billeder, de er bare helt særlige for mig - mit hjerte banker jo både for nyfødte og beagler ❤ Win Win! 😁

Mors dag 🥰🥳Det betyder simpelthen SÅ meget for mig, at have de her billeder af min mor 🥰❤ Både med hende og mig (dem ska...
12/05/2024

Mors dag 🥰🥳

Det betyder simpelthen SÅ meget for mig, at have de her billeder af min mor 🥰❤ Både med hende og mig (dem skal vi have flere af mor!), men også af hende med mine børn ❤😁

Jeg elsker min mor rigtig højt og jeg synes hun fortjener at blive hyldet ❤ Så i dag, i anledning af mors dag, kommer hun på min side, her med min dejlige datter Luna ❤

Har I også en mor som I har hyldet i dag? :) eller er I måske selv blevet forkælet fordi I er mødre? ❤ Det håber jeg ❤

Adresse

Albertslund
2620

Telefon

+4551700097

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Freja Foto sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Freja Foto:

Del

Type