21/01/2026
Der er noget helt særligt ved at stå tæt på scenen, mærke bassen i brystet og se musikken udspille sig i ansigterne på dem, der skaber den 🥰
I fredags fik jeg lov at tage nogle intime koncertbilleder af OhNothing på Frølageret i Odense Centrum – en aften fyldt med nærvær, varme og ægte øjeblikke. Tak for tilliden og stemningen. ✨😊
📸 Mig Selv / Aaberg Photography