12/03/2019
Som de fleste nok har bemærket så har der været lidt stille på Facebooksiden i de sidste uger. Udover at vi mistede vores kære oldemor så har jeg desværre været nød til at skære ned på min arbejdstid pga. helbredet som desværre ikke har det godt.
Jeg har derfor besluttet at lukke studiet i Aulum for at kunne fokusere på at få det bedre.
Jeg elsker at fotografere og jeg vælger derfor også at fortsætter med at taget et begrænset antal fotograferinger ind.
Det vil være muligt at blive fotograferet i studiet frem til slt juni.
Hold øje med Facebooksiden hvor I kan se hvilke tider der bliver slået op 🙂
Herefter vil det være forskelligt, hvor jeg låner lokaler i forhold til indendørs fotograferinger. Udendørs fotograferinger og fotografering hjemme hos Jer selv tilbyder jeg også stadigvæk og også efter Juni når jeg ikke har studiet i Aulum længere.
Hvis I har nogle spørgsmål så er I velkommen til at sende mig en PB eller en mail 🙂
Jeg beklager at I i denne tid muligvis vil kunne opleve at der kan gå lidt længere tid før I får svar på PB og mails, men jeg lover at alle nok skal få svar