04/05/2026
Jeg har altid drømt om, at blive fotograferet ved et smukt vandfald - og det gik så i opfyldelse på min tur til Island 😍😎🥳 Super dygtige tog billedet, som jeg er meget glad for 🙏Hun fik assistance af skønne ♥ Af hjertet tak ❤ Det blev taget på vores tøse-fototur, som jeg fortalte om i mit sidste opslag 🤩 Det var fileme en kold og våd fornøjelse, men hvad gør man ikke ? :-p
Da jeg fik besked fra (Federation of European Professional Photographers) om, at jeg også i år var kommet igennem nåleøjet til finalen i hele to kategorier, bestemte jeg mig for, at tage med på 's iøvrigt meget velorganiserede tur derop. Jeg er glad og stolt over at kunne berette, at jeg klarede mig endnu bedre i år i dette meget overlegne selskab, hvor jeg fik en 4. og en 5. plads som jeg faktisk er vældig godt tilfreds med. Det er jo ikke kun 1 billede man bliver dømt på i FEP's konkurrence, men minimum 3 😅😎 og at dele scenen igen med nogle af de fotografer man ser allermest op til er et kæmpe privilegie 🥳
På turen var der ultra hyggelige arrangementer med de skønne mennesker fra og var en meget generøs vært med inspirende og rørende foredrag efterfulgt af virkelig lækker dinner 🤩😋 Jeg kunne fortælle i lang tid om alle de skønne mennesker jeg har været sammen med - nogle var jeg desværre lidt mindre sammen med end andre, men vi må tage revanche en anden god gang ♥ Jeg kom hjem igen fuldstændigt udmattet, men med hjertet og hovedet fuld af glæde 😍❤ 520 fotografer samlet fra hele verden kan noget....❤
Tak fordi du læste med ♥