07/04/2026
Halløj, jeg håber I alle er kommet godt tilbage efter påskeferien, for nu er foråret over os, og det er på tide at tænke på fine børnebilleder, hvor børnene er fri for løbenæser og flyverdragter.
Jeg har lavet en aftale med ejeren af Tuse Næs Frugtplantage om fotografering (min første tanke var hundefotografering), men da alle pladser endnu ikke er booket til min Minisession den 18/4, vil jeg tilbyde pladser til jer.
I kan læse mere om vilkår og tilmelde jer inde på det her link.
https://hundefoto.nu/minisession-tuse-n-s-frugthave-18.-april-2026
Jeg er sikker på vi får nogle billeder der sprudler af forår, med smukt lys. og de sarte æbleblomster vil stå så flot til et forårs billede med jeres børn.
Skulle datoen være noget rod, er der yderligere to datoer i kirsebærplantager, tag et kig.
Det er naturligvis altid muligt at booke en helt almindelig tid hvis man bare vil have billeder i anemoner i skovbunden eller på legepladsen eller fodboldbanen ;)