13/05/2023
Jeg har sådan en svaghed for de "uperfekte" billeder. De billeder der er lidt skæve, men hvor der er liv, følelser og bevægelse. Hvad syntes I om den slags billeder? Eller er I mest til de klassiske portrætter?
Portrætfotografering i Fredericia og omegn. Fotografering af nyfødte, børn, bryllupper, gravide
Fredericia
7000
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotografering v/ Anna Maria sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.
Send en besked til Fotografering v/ Anna Maria: