Jeg er sygemeldt som frisør, og jeg vil gerne bruge min tid som amatørfotograf. Hvis du ønsker at få taget nogle billeder, kan du kontakte mig. og det er mundtlige aftaler med vedkommende at bruge evt billeder på FB. jeg ser bare gerne at i beholder mit logo på, da det er et rigtig stort arbejde jeg lægger i billederne,håber i vil respektere dette,
eller også er i meget velkomne til at bruge linke
t til min side. Hvis du ønsker at slette billeder, kan du bare kommentere under billedet. (SLET)
Hvis jeg skal tage billeder til en fest, eller som model er jeg nødt til at lave en kontrakt med dig. Sådan er de danske regler. hilsen.