18/12/2024
Han Flemming , han kan noget. TAK for dig. 🎄🎄
✨ En kærlig julehilsen til jer, der har fundet styrken i 2024 ✨
Kære alle jer, som har besøgt mig i klinikken i årets løb,
Julen er en tid til eftertanke, og jeg sender mine varmeste tanker til jer, der har fundet modet til at rejse jer igen. Jeg ser jer med den styrke, I har vist – jer, der har overvundet angsten, fundet værdien i jer selv og trådt ud i livet med ny energi.
Til dig, der er kommet tilbage på arbejdet eller bare til dig selv.
Til dig, der fandt vejen videre efter skilsmissen eller sorgen.
Til jer, der valgt at se hinanden i parforholdet.
Til dig, der bestod eksamen eller fik dit kørekort, selv når nerverne strammede.
Til dig, der tør leve igen eller at du bare kan sige ordene "jeg er ok"
Til dig, hvor skolen er blevet nemmere efter dine besøg hos mig.
Til dig, der fandt ud af, at det faktisk var dig der var den stærke, efter en voldsom mobning i skolen.
Til dig, der lærte at uro i maven, puls, lungerne og kroppen, fortælle dig, at du har SUPERKRÆFTER.
I har gjort et kæmpe arbejde – I har søgt og fundet vejen frem, og jeg er så stolt af hver eneste af jer. I har bevist, at forandring er mulig, og at glæde og styrke altid kan genfindes.
Jeg ønsker jer en glædelig jul fyldt med lys, varme og troen på jer selv. For I er værdifulde, I er stærkere, end I tror, og I har skabt livet.
Tak for et år fyldt med tillid og smukke historier, samt fortællinger der har rørt mig. Jeg glæder mig til at følge jeres fortsatte rejse. Jeg elsker de små hilsner jeg stadig får, længe efter jeres forløb hos mig - TAK.
Rigtig glædelig jul og et lysende nytår til jer alle.
Med kærlighed og varme,
Flemming