08/10/2019
Hvorfor koster det gratis?
Der er et par grunde...
Den første er, at jeg personligt mener, at hvis jeg skal have løn for at tage billeder, skal der betales skat af det. og det magter jeg ikke sætte mig ind i... endnu..
Det mener jeg bl.a fordi jeg kan se, konsekvenserne af for lidt penge i kommune/stats kassen... Det er en lang og politisk diskussion som FOA Joacim og privat Joacim vil elske at tage, over en kop kaffe Jips FOTO derimod, gider ikke den snak...
Den anden grund er, at jeg på ingen måde er stabil nok, i min billedtagning, til at jeg kan tillade mig at sætte en prisliste op, jeg har alene de sidste 14 dage lært rigtigt meget, ved at have besøg af forskellige familier, og kan selv se, forskellen fra gang til gang....
Den 3 grund, er at jeg syntes faktisk det er fedt, at gøre noget godt for andre mennesker, og at min hobby, kan være redskab til det er jo FEDT.
Jeg ved at der er enkelte, der ikke ville have fået den oplevelse, hvis de skulle finde pengepungen frem.
Prisen er derfor fortsat, at jeg skal have mulighed for at lære, af at tage billeder, bruge billederne og ikke vil modtage en rød øre.
Er man fuldstændig vild med at få penge op af lommen kan jeg stærkt anbefale :
Hus forbi
Laila panter
Helsingørs sports foreninger
kræftens bekæmpelse
Arresødal hospice
Folkekirkens nødhjælp
læger uden grænser
og mange mange flere.
Hvis du stadig læser med her til så får du sgu lige et hjerte her, og skrid så ud og gør noget godt for andre, det er pisse godt..