09/04/2026
Det er desværre sådan, at den printer jeg anvender, når jeg fremstiller diverse produkter med billeder på (ikke billedprint), er forsvundet ind i mørket på genbrugspladsen, da denne ikke kunne repareres.
Det betyder, rent praktisk, at jeg for en tid ikke kan tilbyde disse produkter og desværre betyder dette også at der ikke vil være nogen T-shirt med klublogo på de Giraffer jeg giver ved stævnerne, hvilket jeg selvfølgelig er super ked af, men jeg har ikke nogen løsning i øjeblikket.
Jeg håber på forståelse fra jeres side, og skal nok vende tilbage, når en løsning engang er fundet.
Vi ses derude.
Mvh. Allan