01/05/2024
For min egen vindings skyld, og måske din?
Vil jeg godt slå et slag for min branche..
For det er muligt at du ikke helt føler behovet for en fotograf/videograf, men måske der engang ud i fremtiden er andre der vil elske dig for, at have prioriteret at få øjeblikkende fanget og foreviget!
Så for din skyld og alle de dejlige øjeblikke der kan ligge i at samles om en bog eller video fra ens store dag, så prøv at få en snak med en fotograf/videograf hvis du har et specielt arrangement i støbeskeen..
Vil selvfølgelig rigtig gerne være den du tager fat i, men det her er ikke ment som et salgsopslag, det er mere ment som en reminder.
Fang øjeblikkende, så du foreviget kan kigge tilbage og mindes… ✨