07/07/2025
♥️♥️♥️
Om at se sig selv med kærlighed.
I dag hørte jeg ordret udlængsel.
Det er sådan jeg har det, når jeg ser tilbage på turen til Canada.
Jeg vidste nok godt, at turen ville give mig noget til sjælen.
Men jeg havde faktisk ikke troet, at det ville påvirke mig så meget som det har gjort, på den gode måde.
Det er blevet meget tydelig for mig, at naturen betyder mere for mig end jeg lige nu kan sætte ord på.
Hvis der er noget Canada er god til, så er det at passe på deres natur og give den plads og bestemt noget vi kunne lære af her i DK.
For hvad ville vi være uden naturen, ingen ting, absolut ingen ting.
Men hvad har alt det her med selv kærlighed at gøre. ♥️♥️♥️
Det har lige præcis med det at gøre, at uden kærlighed, kan vi ikke ændre os, uden kærlighed bliver alt, som det altid har været og her tænker jeg på den kærlighed vi kan lære at give til os selv.
Ved at skabe en indre dialog baseret på kærlighed, frem for alt det lort vi kan fylde os selv med, og med tiden er kommet til at tro på.
🌸🙏🙏🌸
Kærlighed er det der healer os og hvis der er noget naturen kan skænke os, uden det koster en krone, så er det kærlighed, mildhed og skønhed. Fylder du dig selv op med det, trækker været ind, bliver til steder i naturen, åbner alle sanserne. Så vil kærligheden komme snigende, taknemligheden vil mærkes langt ind på celle plan og det er her livet kan følelses som magisk.
Med alt kærlighed
Mie Gabrielle
Fotograf med alle sanserne i brug. Det handler ikke kun om resultatet, men langt mere oplevelsen i og med naturen. 🌎🌎🍃🍃🌳🌳🦅🦅🙏♥️♥️♥️