06/02/2022
HER ER STADIG LIV.. - et lille opråb til alle gravide med lidt ekstra på siden.
Ja… der har været lidt stille her på siden, men de seneste måneder er gået med bleskift, spisning, vasketøj og nætter uden søvn. Sådan er livet jo som mor.
Nu er vi ved, at finde en hverdag med sådan en lille størrelse.
I samme ombæring- vil jeg gerne vise mine egne graviditets billeder frem, idet flere har efterspurgt disse.
Jeg oplever rigtig mange kvinder, som skriver til mig, idet de er i tvivl om de kan få lavet nogle gode graviditets billeder og især, hvis man har lidt kurver eller er en plus size.
Så er mit svar KLART JA, - som fotograf kræver det, at du aflæser folk, ment på den måde, hvilken kropstype er man osv. (Nogle er bedst siddende, andre i profil mv.), det aflæser jeg hurtigt.
Derudover er det rigtige lys lægning mv. meget vigtigt.
Jeg har selv lidt ekstra kg. hist og her.
Ærligt jeg var ikke selv vild med ideen, da nogle venner og familie spurgte om jeg ikke skulle have lavet nogle.
Jeg lod mig overtale, og ja jeg er faktisk meget glad nok for, at jeg gjorde det den dag i dag..