01/01/2024
Kære allesammen✨
Jeg vil lige ønske jer alle et rigtig godt nytår!
Der har været meget stille her på siden, men det betyder ikke at jeg har ligget på den lade side - faktisk har jeg haft nok at se til her i efteråret og op til jul. Og der er så mange billeder jeg gerne vil dele med jer, men som har skulle bruges til julegaver, så det har ikke været muligt for mig😅
Der har også været mange tanker og overvejelser om, hvordan jeg skal gribe det hele an i det nye år.
Jeg går nemlig ind i et 2024, som byder på en større operation her til marts, hvor jeg skal ha’ et kunstigt håndled. Derfor vil der være en rum tid efterfølgende, hvor jeg vil være sygemeldt og derfor ikke har mulighed for at ta’ kunder ind.
Dét vil jeg gerne komme lidt i forkøbet ved at give jer muligheden for at spare hele 25% på alle slags fotograferinger her i januar, februar og marts🫶🏼
Jeg glæder mig til at ha’ nye som gamle kunder foran kameraet i løbet af 2024 og se hvor livet fører jer hen😍📸