Fotograf - Line Bjørn

Fotograf - Line Bjørn Stemningsfyldte billeder, som kan mærkes. Fokus på kærlighed, leg og relation 💛

Der sker spændende ting 👀 Foråret har meldt sin ankomst og det hele begynder at spire - også hos mig 🌱 Nye skønne samarb...
13/04/2026

Der sker spændende ting 👀 Foråret har meldt sin ankomst og det hele begynder at spire - også hos mig 🌱

Nye skønne samarbejder er søsat. Jeg er ved at genfinde mig selv som fotograf (igen, igen, igen) og drømmene for fremtiden føles ligeledes nervepirrende, men også mere rigtige end nogensinde før.

Det hele starter her - jeg slår mine to profiler sammen (min analogprofil og ) og det er i virkeligheden også et ret stort hint til, hvad fremtiden bringer mere af 🎞️

Men frygt ej - alle digitaltyper. Der er stadig plads til jer 🩷📷

Billederne her er en blanding af digital og analog - tak for en skøn session med dig og din søde familie 🫶🏼

SKØNNE MARIE 💛Nu er det efterhånden længe siden, at jeg var på besøg hjemme hos Marie, men det skal ikke stoppe mig fra ...
26/03/2026

SKØNNE MARIE 💛

Nu er det efterhånden længe siden, at jeg var på besøg hjemme hos Marie, men det skal ikke stoppe mig fra at få delt de dejlige billeder vi skabte sammen ✨

Tak for en super hyggelig fotografering (og croissant 🥐) 🫶🏼

Vi var lige ved at rykke fotograferingen for 2. gang, men vi turde ikke tage chancen og det var heldigt. For 4 dage efte...
26/02/2026

Vi var lige ved at rykke fotograferingen for 2. gang, men vi turde ikke tage chancen og det var heldigt. For 4 dage efter de her billeder blev taget, der blev jeg faster til den skønneste lille babydreng 💜

Tak @ for den skønneste gravidsession! Jeg glæder mig til flere hyggelige stunder med jer og lille Storm (med og uden kamera) 💛🌞

MINISESSION NU PÅ ONSDAG 11/2 (4 ledige tider) 🩷💜 Tema: Kærlighed 💛 Pris: 250 kr. for fotograferingen (billeder tilkøbes...
09/02/2026

MINISESSION NU PÅ ONSDAG 11/2 (4 ledige tider) 🩷💜

Tema: Kærlighed 💛
Pris: 250 kr. for fotograferingen (billeder tilkøbes efterfølgende. Se priser på min hjemmeside. Link i bio).
Tid: 20 minutters fotografering.
Hvor: Mit fotostudie på Havnegade (Odense)

Følgende tider kan bookes:
12.00
12.30
13.00
13.30

Konceptet tog lidt en drejning, da jeg testede det af i fredags. Den oprindelige tanke var “photobooth” vibe. Én fast siddeplads til alle mand. Hård, direkte flash. 20 min fotografering, men det gik ikke helt sådan. Energien ville noget andet og flashen noget tredje, så efter 5 min smid jeg stativet, slukkede flashen og lod børnene bestemme. Klip til en time senere og det her resultat 😍😄

Så nu er konceptet ændret en smule, men temaet er det samme. Fri leg i hjertekonfetti i 20 min. Minimum 2 personer og max 5 (og det hele foregår i almindeligt dagslys) ✨ #
børnefotograf

Jeg plejer at stresse helt vildt, når der kommer sne (især hvis jeg ikke lige har planlagt min kalender efter det. Og de...
09/02/2026

Jeg plejer at stresse helt vildt, når der kommer sne (især hvis jeg ikke lige har planlagt min kalender efter det. Og det har jeg aldrig, for synes altid det kommer ud af det blå 😅) for det er den perfekt mulighed for at skabe nogle lidt anderledes billeder end det jeg til hverdag laver og prøve noget “nyt” - og derfor føler jeg, at jeg SKAL slå til, når der en sjældent gang i mellem er sne og det gjorde jeg så i starten af januar, nærmest inden året rigtig var gået i gang, for jeg vidste ikke om der kom sne igen. Og jeg fik derved besøgt Emma og hendes skønne drenge til en lille sne-have-session. Det var koldt - det var vi vidst alle enige om, men det var virkelig også hyggeligt 🫶🏼

Der er en lille smule analogbilleder blandet i galleriet. Jeg har det nærmest med mig alle steder, så jeg kan teste de fleste situationer og jeg bliver mere og mere forelsket i looket 😍
Hvis du er nysgerrig på, hvad analog kan - så kan du tjekke det ud på min anden profil her: 🎞️

Mine kvindesessions favner bredt - og det synes jeg er så skønt! 🩷 Det startede som et koncept til den “almindelige” kvi...
04/02/2026

Mine kvindesessions favner bredt - og det synes jeg er så skønt! 🩷 Det startede som et koncept til den “almindelige” kvinde, som bare gerne ville føle sig pæn på billeder.

Nu handler mange af henvendelserne om, at få nogle billeder, som kan bruges professionelt, men som stadig har den der afslappet og cool vibe.

Uanset hvad formålet er - så står jeg klar med åbne arme, god stemning og en hyggelig time i mit fotostudie 💃

Og og og… Jeg HADER selv at få taget billeder, så jeg ved om nogen, hvordan mange af jer har det, når I kommer, men VID, at udover kun at være fotograf, så er jeg også med som jeres største heppekor 🥳💜

I er pisse seje 💪🏼
Og tak til for din kæmpe tillid og vidunderlige energi til det her shoot! Jeg ELSKER de billeder vi fik skabt sammen ❤️

BARSELSGRUPPE-FOTOGRAFERINGEN ER TILBAGE! 💜✨ GRATIS fotografering for dig og din barselsgruppe. Billeder kan tilkøbes ef...
03/02/2026

BARSELSGRUPPE-FOTOGRAFERINGEN ER TILBAGE! 💜

✨ GRATIS fotografering for dig og din barselsgruppe. Billeder kan tilkøbes efter fotograferingen. Se priser på tilkøb i højdepunktet “Barselsgruppe”.

✨ I skal minimum være 3 forældre og 3 børn. I må max være 5.

✨ Barnet skal være mellem 3-12 mdr.

✨ Der sættes 1-1,5 time af til fotograferingen (alt efter antal).

✨ Det skal foregå en hverdag.

✨ Billeder af dit barn - med mulighed for selv at være med på nogle af dem.

✨ Jeg lover god stemning og skønne billeder 💃

Kunne det lyder som en aktivitet for dig og din barselsgruppe? Så send mig en besked her på profilen 🩷

Engang i mellem hænder det, at der kommer nye typer forespørgsler ind i indbakken. De her to skønne kvinder kontaktede m...
02/02/2026

Engang i mellem hænder det, at der kommer nye typer forespørgsler ind i indbakken. De her to skønne kvinder kontaktede mig, fordi de skulle bruge et billede til deres nye podcast . Derudover ønskede de også begge, hver især, at få taget nogle portrætter til deres individuelle virksomheder. Det blev til en halvanden times tid med god energi og højt humør - og massevis af billeder 💃

Tak for jeres tillid & 🫶🏼

2025 vil for altid blive husket, som året hvor jeg blev svindlet. I oktober 2024 skrev jeg under på en 2-årig kontrakt. ...
19/01/2026

2025 vil for altid blive husket, som året hvor jeg blev svindlet.

I oktober 2024 skrev jeg under på en 2-årig kontrakt. Det fandt jeg hurtigt ud af, at det skulle jeg ALDRIG have gjort.

“Det koster dig én kunde om måneden, men vi lover at skaffe dig minimum 10 kunder hver måneden - også i din lavsæson”.

Hvem ville ikke have sagt ja til det?

Derudover skulle jeg betale 30.000 kr. til en ny hjemmeside (som jeg har oplevet ubeskrivelig mange problemer med), men ifølge dem, så ville den jo hurtigt blive tjent ind, når nu de kunne skaffe mig en minimums indtægt hver måned (udover dem der selv finder vej til mig).

Hjemmesiden blev betalt ud i januar 2025 med mit højsæsonoverskud fra vinteren 2024. Hele mit overskud var brugt op og jeg gik derfor meget ængstelig ind i januar med 0 kr. på lommen, men med lovning på, at kunderne snart ville komme.

Der kom én kunde den måned (fra dem). Ikke 10.

Jeg kunne hurtigt se, at jeg var blevet røvrendt og med en hurtig googlesøgning, så fandt jeg ud af, at jeg var langtfra den eneste.

Starten af 2025 gik derfor med søvnløse nætter og ubetalte regninger, for jeg havde ikke penge til at betale min husleje (men gudskelov et fantastisk bagland, der hjalp mig igennem det). Kundestrømmen var lavere end nogensinde før (på de 7 år jeg havde været i gang). På det tidspunkt, i januar, havde jeg betalt 37.000 kr. til en virksomhed, som havde løjet mig direkte op i ansigtet. Og jeg havde stadig 1,5 år tilbage af kontrakten og 50.000 kr. der ventede på at blive betalt.

I januar 2025 var jeg bange for at gå konkurs. Her i januar 2026 mangler jeg stadig at betale 28.000 kr. Jeg får stadig i gennemsnit kun 2-3 kunder (måske endda lidt højt sat) fra dem om måneden. Men jeg har på utrolig vis klaret det - på grund af jer.

Når vi fotografer, gang på gang, siger tak for, at I vælger os. Så mener vi det virkelig. I er grunden til, at vi kan leve af vores passion - og i dette tilfælde redde en drøm om at fortsætte. Særligt tak, til de 196 kunder der har været forbi i 2025, for uden jer, så havde min virksomhed ikke eksisteret længere. TAK 🫶🏼

“Fuuuuck de er cute. Smelter og bliver virkelig glad. Jeg føler mig så set 😭🧡” Dette var den første reaktion jeg fik, ef...
30/11/2025

“Fuuuuck de er cute. Smelter og bliver virkelig glad. Jeg føler mig så set 😭🧡”

Dette var den første reaktion jeg fik, efter at Charlotte () havde set sit galleri 🥹

Søde ord varmer altid, men især sidste del af beskeden ramte mig. “Jeg føler mig så set”. Når I føler jer set, så føler jeg mig også set, som fotograf. Det er der jeg mærker, at mit arbejde giver mening. At jeg og mit fotounivers er nået ud til de “rigtige”.

Derfor, hvis jeg skal prøve at gøre det kort, man skal ikke underkende, hvor vigtigt det er at finde “den rigtige” fotograf - og ikke bare den der ligger øverst på Google. Drømmer du om billeder på en badebro med tylskørt, så er det ikke mig. Men drømmer du om noget simpelt, legende og skævt, så prøv at send en besked min retning 💃

Der er fuld fart på livet lige pt - det vælter ind med henvendelser og jeg møder de sødeste mennesker 🫶🏼 Tak til alle je...
29/10/2025

Der er fuld fart på livet lige pt - det vælter ind med henvendelser og jeg møder de sødeste mennesker 🫶🏼

Tak til alle jer der sender kærlighed min vej og booker tid. Jeg er så taknemmelig for, at I vil være med til at skabe smukke, stemningsfyldte billeder sammen med mig 🌞

Adresse

Havnegade 100A
Odense
5000

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotograf - Line Bjørn sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Kontakt Virksomheden

Send en besked til Fotograf - Line Bjørn:

Del

Type