06/11/2025
LIDT OM HVEM JEG ER 💃
og hvem jeg ikke er 😉
Igennem de sidste par år er det blevet meget tydeligt for mig, hvad jeg bidrager med - bare ved at være mig, uden at anstrenge mig eller gøre mig umage.
Når du er i rum med mig, vil du altid få en oplevelse af at blive SET, helt ned i dybderne af hvem du er. Med lyset og mørket, og det du deler med verden, bare ved at være dig. Dine styrker og talenter, facetter og udstråling. Jeg ser det hele. Ser det, du har glemt om dig selv, din indre kraft, din sjæls lys, og alt det du ikke vidste var en del af dig.
Det er ikke noget jeg gør med mentale analyser og strategier. Det er den jeg er. Og det sker helt naturligt, når jeg er sammen med dig.
Jeg har ikke taget en coach eller terapeut uddannelse. Jeg har papirer fra hotel management, zoneterapi og fotografering, og så har jeg taget lidt kurser indimellem primært fokuseret på healing og selvudvikling. Jeg er udstyret med en hjerne, der søger læring og bevidsthed i ALT. Og så har jeg gået vejen selv,.. Med modet forrest og med frygten i hånden, imens tilliden til det uvisse er vokset og vokset.
Min personlige rejse har givet mig en universitetsgrad i mennesker, psykologi og adfærdsmønstre, og en dybtegående forståelse af, hvordan vi bevidstgører det ubevidste og transformerer falske billeder i vores indre.
Kampen imellem hoved og hjerte har været det gennemgående tema, og dertil hører selvfølgelig overgivelse overgivelse OVERGIVELSE - til sjælens vilje og alt det der er større end mig.
Mine største lærermestrer har været mine voldsmænd, min søn og alle mine mange søstre.
Jeg har mødt de vildeste vise søstersjæle på min vej (et KÆMPE tak til jer ♥️), der på hver sin måde arbejder med mennesker og med fremkaldelsen af lyset og livskraften, og som har spejlet og støttet mig på min vej.
Ja det er jer, mine søstre, I ved hvem I er allesammen. Unge og ældre, jer der er tæt på mig, og jer der er i de ydre ringe omkring mig. Det er jeres smukke kraftfulde energi og visdom, der i dag er så stor en del af mig og det jeg bidrager med.
Sidst men ikke mindst har jeg dykket snuden godt ned i verdenen af religion, samfund, astronomi, astrologi, kvantefysik og shamanismens naturlige kræfter. Jeg har haft hundredvis af timers personlig sparring og coaching i det indre lederskab siden 2012, som måske nok er det, der har medvirket allermest til at fremkalde min styrke.
Og min største styrke i dag.. ?
Det er, at jeg trofast følger min intuition og indre guidance 100%, til hver en tid, uden at stille spørgsmål.
Så når du møder mig i mit virke,..
Og jeg møder dig.
Så mærker jeg dig med alle mine sanser, og jeg føler mig frem. Spørgsmål, værktøjer og guidance kommer til mig imens vi følger flowet af samtale, fotografering, bevægelse og åndedræt. Altsammen med intentionen at støtte dig til at hengive dig til hjertet, sjælens stemme og det bløde kraftfulde lederskab, som du ved du rummer.
Nu ved du hvem jeg er !
Sig til hvis vi skal tage en snak 💜