30/01/2021
MIB holdte demonstration i Århus, hvor jeg fik chancen for at afprøve at tage sådanne billeder :)!
Spændende oplevelse, med masser af lys, humør og enkelte raketter.
Læs mere her:
https://www.bt.dk/samfund/nu-er-men-in-black-paa-vej-i-busser-til-aarhus-vi-skal-have-jyderne-paa-gaden?fbclid=IwAR0gxi1anUYJqbM8Koth4zKsBSQWwDFltrtfOvRFKpNhP5EFbCgz8EoSZrQ