12/11/2017
Her er stille på siden.... MEGET stille! Det beklager jeg, men jeg har haft en grund, faktisk har jeg haft flere 😏
I august fandt vi nemlig ud af at vi venter os en lille pige til april. Vi havde samtidig vores hus til salg! Det hele er gået vildt stærkt, lidt for stærkt til at min lille krop kunne følge med, så ALT blev lagt på stand-by indtil vi med sikkerhed vidste at huset var solgt. Det blev det så allerede efter en liggetid på godt 30 dage! Nu har jeg lidt mere ro i sindet - lige indtil næste eventyr begynder med et andet sted at bo, og livet som mor ❤️
Så kære følgere!
Undskyld at I ikke har hørt noget fra mig i så lang tid!
For at give et plaster på såret, så har jeg nu muligheden for at tilbyde indendørs portræt fotografering af børn.
Så kan julegaverne komme i hus - jeg har nemlig et godt tilbud 😎
http://avbphotography.wixsite.com/avbphotography/tilbud