12/03/2024
Kære alle jer.
Jeg har været stille i lang tid, da jeg har været i tænke boks.
De sidste år har været svære her hos Grobund. Jeg har været syg og det har været svært at komme tilbage. Dels fordi det er enormt tidskrævende at finde kunder, og dels fordi der i mellemtiden er kommet rigtig mange andre, dygtige, børnefotografer til i mit område. Jeg må erkende at jeg ikke kan følge med, hverken i form af promovering eller opgradering er mit slidte udstyr, da jeg ikke tjener nok.
Grobund lukker desværre på denne baggrund.
Om ikke andet for en stund.
Det er virkelig trist og absolut ikke en nem beslutning.
Jeg elsker at fotografere og jeg har været så taknemmelig for alle de stunder og minder jeg har været med til hos jer.
Tak for jeres tillid, jeres tid og jeres søde ord på min vej.
Tak for alle de gange i har valgt grobund fotografi.
Mvh Josefine