03/03/2019
TIllykke til U20 holdet fra Aalborg, som idag sikrede sig guldet i DM mesterskabet, som blev afholdt i Frederikshavn.
Herning og Hvidovre spiller deres sidste kamp lige nu, og der er præmie overrækkelse kl 1900.
Der kommer flere billeder fra DM senere, her på siden.