22/12/2024
Rigtigt glædelig jul til jer alle desværre er jeg stadig alvorligt syg, men håber, at jeg i 2025 vender tilbage med fornyede kræfter og energi 🥰😔 tak til jer alle for tålmodighed med mig ❤️❤️❤️
Jeg har fotograferet siden jeg var helt ung og jeg elsker at tage billeder Jeg fotografere både udendørs og indendørs, glæder mig til at forevige dig Hej Alle!
Nordvejen 18
Skibby
4050
Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Fotoentusiasten sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.
Send en besked til Fotoentusiasten: