30/03/2026
Hej igen
Sommetider rammer livet på måder, vi ikke kan kontrollere, nogle gange længere end håbet kan bære… men jeg vil forsøge, med de mindste skridt, at komme tilbage til det, jeg elsker, nemlig mit arbejde. Dette skrives ikke uden, at pulsen stiger og nervøsiteten melder sig.
Det har nemlig været en fuldstændig surrealistisk rutsjebane og til tider ubærligt for både mig og dem omkring mig.
Jeg er heldigvis et sted lige nu, hvor jeg ikke blot kæmper for at holde mig oven vande, men faktisk et sted hvor jeg igen kan mærke lysten og længslen til de kreative processer.
Derfor må dette være det helt rette tidspunkt at genoptage en lille bitte del af det arbejde, jeg elsker så meget og inderligt mangler.
Jeg vil ikke bare kunne tage bookinger ind, og jeg vil også afvise nogle og takke ja til andre.
Jeg er simpelthen nødsaget til at mærke efter hele tiden, mærke hvor meget kroppen vil være med til.
Jeg ville ønske, jeg blot kunne skrige GO! Men det er bare ikke realistisk på nuværende tidspunkt.
Kvaliteten vil være nøjagtig som den plejer, her vil jeg aldrig kunne gå ned… basta bum. Men svartider samt levering vil altså stadig være længere, end jeg er tilfreds med.
Da jeg var nødsaget til at lukke mit studie grundet økonomiske omstændigheder, er dette desværre ikke længere muligt at booke sessions hertil.
Jeg håber, I stadig vil skabe noget smukt sammen med mig, denne gang i et lidt langsommere tempo. 🤞🏻✨️💗