15/09/2025
på Stengade - 10 års jubilæumskoncert for Ind i Flammerne 🖤 part 1. Magisk at være tilbage, tak!
Til de tekniske: billederne er skudt med Fujifilm x100vi og er taget i sort/hvid og er lige fra kameraet.