23/05/2022
LAS RISAS Y SONRISAS
Y qué bien nos sienta sonreir verdad💖😊? En esta sesión la familia se reía mucho, una complicidad brutal, no tenía que decir nada, y es más, yo también me reí muchísimo! 😁😁😁
Esas sonrisas que salían solas, ese "qué bien me lo estoy pasando", no sé si la familia más que yo, es brutal🤙
Una buena actitud y una sonrisa, a veces hace que mi trabajo sea un regalo🎁.
Y a quién no le gusta una sonrisa?
Feliz dia a todxs!! Felices sonrisas!
LES RIALLES I ELS SOMRIURES
I què bé ens senta somriure veritat💖😊? En aquesta sessió la família reia molt, una complicitat brutal, no havia de dir res, i és més, jo també vaig riure moltíssim! 😁😁😁
Aquests somriures que sortien sols, aquest "què bé m'ho estic passant", no sé si la família més que jo, és brutal🤙
Una bona actitud i un somriure, de vegades fa que la meva feina sigui un regal🎁.
I a qui no li agrada un somriure?
Feliç dia a tots!! Bons somriures!
💖Gràcies familia .ann85