19/06/2026
Tämä kuva on nyt 10 vuotta vanha. Mentiin yhtenä juhannusaattona ajelemaan Maskuun päin ja pysähdyttiin näiden hevosten luo. Aurinko oli just laskemassa ja usva nousi pikkuhiljaa. Hevoset oli ihan riemuissaan meistä , ja ne alko juosta ees taas ja potkia. Ihan kunnon juhannustanssia.