Van Zoelen Fotografie

Van Zoelen Fotografie 👱🏼‍♀️Judith Armande van Zoelen
📷Newborn Cakesmash Kids & Zwanger
📍Studio in Dalfsen

Leuk zo'n mooi taartje, maar wat blijft er nou van over? Nouuuu, dat wisselt nog wel eens! De ene keer word er goed aang...
16/06/2026

Leuk zo'n mooi taartje, maar wat blijft er nou van over?

Nouuuu, dat wisselt nog wel eens!

De ene keer word er goed aangezeten en ligt er overal taart en de andere keer word er alleen maar een beetje aan de crème gezeten!

En ja ook als er weinig van de taart opgaat is een cakesmash leuk! Meer is niet altijd beter haha!

Was jouw kindje team ik sloop de taart of team ik ben voorzichtig?

Oooooo ik ben zo blij! WANT; we zijn met de laatste loodjes in de studio bezig! 🥳Ik ben deze dagen druk met de vloer. En...
11/06/2026

Oooooo ik ben zo blij!

WANT; we zijn met de laatste loodjes in de studio bezig! 🥳

Ik ben deze dagen druk met de vloer. En de stroom en het water wordt deze week klaargemaakt en dan kan het inrichten beginnen!

Zoooooo veel zin in!

Voor de zwangere dames; houdt mijn storys even in de gaten, ik ga binnenkort op zoek naar een aantal portfolio modellen voor mijn nieuwe jurken en doeken!

En er komt uiteraard dan ook snel een nieuwe update online!

Kan niet wachten om jullie in de nieuwe studio te ontvangen 🥰

05/06/2026

Het is weer tijd voor een nieuwe studio update! En het gaat nu hard!

Het “bouw” werk is klaar en we zijn begonnen met schilderen! Roy doet de laatste plinten deze week nog en ik ga beginnen met de keuken in elkaar zetten!

Daarna kan ik gaan schoonmaken en inrichten en ook wordt de wc nog betegeld en afgewerkt.

En dan kan het shooten in de nieuwe studio beginnen! Kanniewachten!

Zwanger zijn en warm weer… Prima combinatie? Of toch niet zo prettig? Bij mijn 1e zwangerschap was ik uitgerekend in sep...
31/05/2026

Zwanger zijn en warm weer… Prima combinatie? Of toch niet zo prettig?

Bij mijn 1e zwangerschap was ik uitgerekend in september. Ik dacht lekker met verlof in het zonnetje ☀️

Dat klopte ook wel, maar ik was even vergeten dat de zon ook al eerder als juli lekker kan schijnen 😂
Gelukkig kon ik de warmte prima hebben en gingen we fluitend tot het eind door.

Bij de 2e zwangerschap was ik in november uitgerekend. Je zou denken Oo dan heb je weinig last gehad van de warme dagen, maar pfff de warmte die er wel was, ging toen een stuk minder lekker in combinatie met de zwangerschap😂

Zwangere dames houden jullie het nog een beetje vol met dit weer?

En voor de dames die al kinderen hebben: hadden jullie last van de warmte tijdens je zwangerschap(pen)?

27/05/2026

Het was hier de afgelopen weken rustig. Heeeeel erg rustig haha! Maar niet zonder reden: we waren heeeeerlijk even vakantie aan het vieren! ☀️

Nu onze oudste nog niet leerplichtig is zijn we nog lekker buiten de vakanties om op vakantie gegaan en het was weer genieten!

Lekker wandelen, mooie dorpjes bezoeken en heel veel zwemmen!

Inmiddels zijn we weer thuis, zit de oudste weer in het school ritme, is alles weer opgeruimd en draait de wasmachine overuren 😂

Manlief heeft nog lekker vakantie deze week, dus we gaan nog ff een paar daar knallen in de studio. Ik zal binnenkort weer een update plaatsen 🤩

Kijk dan hoe schattig en stoer dit petje is 🥰Dit wil je toch bij je stoere kleine mannetje!En weetje? Ik heb hem ook nog...
06/05/2026

Kijk dan hoe schattig en stoer dit petje is 🥰

Dit wil je toch bij je stoere kleine mannetje!

En weetje? Ik heb hem ook nog in het blauw haha!

Vind jij zoiets leuk voor bij je newbornshoot?

01/05/2026

Oelalaaa er kwam een leuk pakketje binnen 🤩

Ooo en ik ben zo blij! Kijk hoe mooi deze jurken zijn!

Deze jurken zijn dus, naast alle andere die ik al heb, bij mij in de studio te gebruiken als je voor zwangerschapsshoot komt!

Oo en hoe leuk is het pak op het eind? Ik moest mijn reactie er gewoon even inlaten 😂

Wat is jouw favoriet?

Koningsdag, de dag van de tompoucen, kleedjesmarkten, muziek, gezelligheid en leuke dingen doen! De vlag hangt inmiddels...
27/04/2026

Koningsdag, de dag van de tompoucen, kleedjesmarkten, muziek, gezelligheid en leuke dingen doen!

De vlag hangt inmiddels al buiten en de plannen voor vandaag zijn al gemaakt. Geen kleedjesmarkt dit jaar (we hebben wel genoeg zooi😂), maar we gaan wel met z’n viertjes op stap 🥰

Hebben jullie leuke Koningsdag plannen?

O en bij zo’n feestelijke dag als vandaag, hoort natuurlijk een feestelijke foto 🥳

Fijne Koningsdag allemaal!

23/04/2026

We hebben weer een studio update!

En het moment komt steeds dichterbij dat ik zelf ook wat kan gaan doen 😂
Want als alle wanden dicht zitten en de muur voor de wc is geplaatst kan er geschilderd worden 🎨

Had ik al gezegd dat ik niet kan wachten tot het klaar is 🥰

20/04/2026

Ooo ik vind zwangerschappen in de studio zoooo leuk om te doen!

En daarom bestelde ik vandaag maar liefst 3 heeeeele toffe jurken! Oooo en ik kan niet wachten tot ze binnen zijn en ik er mee kan gaan shooten!

Zijn jullie benieuwd?

Adres

Westeinde 53
Dalfsen
7722XC

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Van Zoelen Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Van Zoelen Fotografie:

Delen