Buis Fotografie

Buis Fotografie Ik vind het oprecht superleuk om in een fotoshoot van maximaal 2 uur jou als jou op de foto te krijgen. Maar dan wel op je allersterkst en mooist.

Permanent gesloten.

Inmiddels weet ik dat mij dat lukt en samen krijgen we dat écht voor elkaar.

In 2016 ben ik een aantal maanden in Australie geweest en heb daar echt prachtige foto's kunnen maken. Dit zijn de Gibso...
30/01/2017

In 2016 ben ik een aantal maanden in Australie geweest en heb daar echt prachtige foto's kunnen maken. Dit zijn de Gibson Steps (ook wel Gog en Magog) langs de Great Ocean Road. Ook wel beter bekend als de "Twelve Apostels".

Tijdens het ondergaan van de zon heb ik een Gorilla statief met wat gepriegel kunnen vastzetten op de balustrade en deze plaat kunnen maken.

Gemaakt met D700, Nikkor 14-24 f/2.8.

f/18 - 1/4s - 24mm - ISO 200

Adres

Vrachelsestraat 39
Den Hout

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Buis Fotografie nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Delen