21/05/2026
BIED MEE VOOR LOUTJE – EN HELP KIKA 💜
Op 14 juni doe ik samen met Lout’s Mud Crew mee aan Mud Masters voor KiKa.
We lopen niet alleen door de modder. We lopen voor Loutje.
Voor onze lieve, vrolijke, ondeugende Philou.
Een meisje dat zoveel liefde bracht en intens gemist wordt. Zij overleed aan de gevolgen van leukemie. En daarom willen wij iets doen dat blijft. Iets dat helpt.
Om extra geld op te halen voor deze actie ga ik iets weggeven wat dicht bij mij ligt ❤️
📸 Ik ga een fotoshoot veilen!
De hoogste bieder wint een shoot naar keuze:
✨ Familie
✨ Love
✨ Newborn lifestyle
100% van het winnende bod wordt gedoneerd aan KiKa via onze actie.
Wil je meebieden?
➡️ Plaats je bod in een DM of onder deze post (kies wat jij fijn vindt).
Bieden kan t/m 30 mei.
Wil je niet bieden maar wel helpen?
💜 Doneren kan ook rechtstreeks via de link
https://supporta.com/1tuf/6sr3n534jf?utm_source=copy_link&utm_medium=customer&utm_campaign=fundraiser_page_share
Samen maken we verschil. Groot of klein.
Voor Loutje. Altijd met ons mee. 💜